اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مدیریت محصول در بحران - آمادگی برای بحران و راه‌های برون رفت از آن در فازهای مختلف محصول
مسیر آموزشی

مدیریت محصول در بحران - آمادگی برای بحران و راه‌های برون رفت از آن در فازهای مختلف محصول

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آمادگی مواجهه با بحران‌های سیاسی، اقتصادی، تکنولوژی، سازمانی یا بلایای طبیعی یکی از مهارت‌های مورد نیاز مدیران محصول است. از آنجا که شرایط بحرانی می‌تواند بر مسیر رشد، توسعه و عملکرد محصول اثر بگذارد، تلاش برای شناسایی و مقابله با آن در هر کسب‌وکاری، فعالیتی اجتناب‌ناپذیر بنظر می‌رسد.در این وبینار بحران‌هایی که می‌تواند بر محصولات آنلاین تاثیر بگذارد را با مثال‌هایی در دنیای واقعی تشریح و راه‌های برون‌رفت از آن‌ها را در فازهای ایده پردازی، توسعه و تحویل محصول بررسی خواهیم کرد. همچنین با تصمیماتی که مدیران محصول در شرایط بحرانی برای بازنگری نقشه راه و تدوین KPIها اتخاذ می‌کنند بیشتر آشنا خواهیم شد.   معرفی الهام مومن‌زاده  الهام مومن‌زاده به عنوان مدیر محصول و پژوهشگر دیزاین در حوزه فینتک فعال است. تحصیلات وی کارشناسی ارشد معماری کامپیوتر و زمینه تخصص او معماری رفتار کاربر و فلوهای کاربری است. از دیگر مهارت‌های وی می‌توان به کاربرپژوهی، دیزاین و توسعه محصولات کاربرمحور اشاره کرد.
دوره مدیریت محصول در بحران - آمادگی برای بحران و راه‌های برون رفت از آن در فازهای مختلف محصول دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط الهام مومن زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدیریت محصول در بحران - آمادگی برای بحران و راه‌های برون رفت از آن در فازهای مختلف محصول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی