اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول
مسیر آموزشی

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول

1,339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 1,339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:علی شیخ4.9
  • زمان:42 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فریمورک لاراول (Laravel) پس از عرضه در سال 2015 به سرعت تبدیل به محبوب‌­ترین فریمورک PHP  تبدیل شد. دلیل محبوبیت روزافزون این فریم ورک به ویژگی‌­هایی برمی‌­گردد که لاراول را در جایگاه کنونی قرار داده است. این دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Laravelبا هدف آموزش لاراول در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است، در ادامه به معرفی این دوره آموزش لاراول خواهیم پرداخت و در قسمت توضیحات بیشتر از این فریم ورک بیشتر توضیح خواهیم داد. دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Laravel گسترش استفاده از Laravel و برجسته شدن قابلیت‌­های عالی این فریمورک جذاب به‌مرورزمان نیاز به آموزش در این زمینه را افزایش داده است؛ بنابراین با نگاهی به آگهی‌­های موجود و بررسی نیاز­های بازار به‌سادگی می‌توان اهمیت یادگیری لاراول را درک کرد. در دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Laravel ضمن یادگیری و شناخت ابعاد گوناگون این فریمورک، به‌طور خاص به آموزش لاراول در زمینه ایجاد فروشگاه‌­های اینترنتی مانند فروشگاه دیجی کالا پرداخته شده است. زمان موردنیاز برای گذراندن این دوره آموزش ساخت فروشگاه با لاراول 43 ساعت بوده و توسط استاد علی شیخ متخصص برتر php تهیه شده است. چه مباحثی در دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی لاراول آموزش داده خواهد شد؟ به‌طور مشخص مواردی که در این دوره پروژه محور برای آموزش در نظر گرفته شده شامل بخش‌های زیر است: تحلیل دیتابیس پروژه نصب پکیج و کار با لاراول mix افزودن قالب به پروژه ایجاد، نمایش و ویرایش برند برای محصولات ایجاد، نمایش و ویرایش دسته‌بندی و ویژگی‌­ها ایجاد، نمایش و ویرایش محصول شامل: متغیر(variations)، گالری تصاویر، حراج، هزینه ارسال، sku و غیره. توضیح و ایجاد seo-friendly-urls لیست علاقه‌مندی­‌ها از محصولات برای کاربران ایجاد بخش مقایسه محصولات امتیازدهی به محصولات ثبت، تائید و عدم تائید کامنت برای محصولات نمایش بخش فیلتر برای محصولات سبد خرید کد تخفیف (مبلغی، درصدی) ثبت سفارش + نمایش لیست سفارشات در پنل ادمین ثبت آدرس برای کاربر درگاه پرداخت لیست تراکنش‌­ها پروفایل کاربر شامل (اطلاعات کاربر، لیست سفارشات، آدرس­‌ها، لیست علاقه‌­مندی‌­ها) احراز هویت کاربران + احراز هویت با حساب گوگل + احراز هویت OTP (شماره تلفن همراه) مدیریت کاربران (کنترل سطح دسترسی کاربران) داینامیک کردن بنرهای سایت استفاده از مپ در صفحه تماس با ما افزودن فرم تماس با ما نحوه استفاده از نمودار در این پروژه قرار دادن پروژه در سرور(deploy) هدف از برگزاری دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Laravel چیست؟ هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Laravel شناخت ابعاد گوناگون فریمورک لاراول طی یک پروژه کاربردی، تثبیت مباحث مربوط به لاراول و در انتها یادگیری جنبه‌­های گوناگون کار با Laravel است. هدف دیگر این دوره، یادگیری قسمت­‌های متفاوتی خواهد بود که در یک وب­‌سایت فروشگاهی به کار می‌آید.  پیش‌نیاز شرکت در دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول چیست؟ در تمام مراحل این دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Laravel سعی شده است مطالب به‌صورت کامل و با زبان روان و ساده آموزش داده شود؛ اما به‌طور مشخص برای درک مفاهیم استفاده‌شده در این دوره، آشنایی با مواردی ازجمله مواردی که در ادامه آمده موردنیاز شرکت­‌کنندگان خواهد بود. این شامل موارد زیر هستند: آشنایی با PHP و MySQL آشنایی با Composer آشنایی با npm آشنایی اولیه با فریمورک لاراول آشنایی اولیه با جاوا اسکریپت
دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی