اطلاعات دوره
ساخت API  برای فروشگاه ساعت با استفاده از لاراول و لایووایر و سووگر
مسیر آموزشی

ساخت API برای فروشگاه ساعت با استفاده از لاراول و لایووایر و سووگر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:کدیاد3.6
  • مدرس:سید ایمان هاشمی0
  • زمان:18 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

API چیست: API ها (مخفف Application Programming Interface) رابط‌هایی نرم‌افزاری هستند که نرم افزارها و سخت افزارها با کمک آن می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و به یکدیگر دستورات مورد نظرخودشون را ارسال کنند. وب سرویس چیست : وب سرویس یک پل ارتباطی بین کلاینت و سرور است. شما با کلاینت که میتواند مرورگر یا یک اپلیکیشن موبایل و یا ... درخواستی روی بستر HTTP به سرور ارسال کنید و سرور با توجه به درخواست شما پاسخی میدهد. در این دوره چه چیزهایی یاد خواهیم گرفت: در این دوره قصد داریم با ایجاد یک وب سرویس در قالب پروژه فروشگاه ساعت بر پایه معماری REST با لاراول بپردازیم و API  های تولید شده را در قالب رابط کاربری SWAGGER بررسی و به نمایش بگذاریم. ایجاد پروژه فروشگاهی ساده شامل بخش های زیر می شود مدیریت کاربران محصولات ثبت سفارش درگاه پرداخت کار با SWAGGER پیش نیازهای این دوره چیست : برای اینکه بتوانید این دوره را مشاهده کنید پیش از هر چیز نیاز هست که با لاراول آشنایی داشته باشید و مفاهیم Api  و نحوه ساخت آن در لاراول رو بلد باشید. همچنین از لایووایر توی این پروژه استفاده میکنیم و سورس پروژه رو روی GitHub میفرستیم
دوره ساخت API برای فروشگاه ساعت با استفاده از لاراول و لایووایر و سووگر دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در کدیاد توسط سید ایمان هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساخت API برای فروشگاه ساعت با استفاده از لاراول و لایووایر و سووگر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

...nimajbi

چه دوره خوبی ایول جای همچین مباحثی واقعا خالی بود دمت گرم

سید ایمان هاشمی

امیدوارم این دوره براتون کاربرد داشته باشه

...chape_kar

سلام وقت بخیر دوره کی تمام میشه انشاءالله؟

سید ایمان هاشمی

ان شالله تا 2 هفته آینده تکمیل میشه

...foruozanfar200

عالی خیلی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی