اطلاعات دوره
آموزش REST API در لاراول Laravel با بسته Passport
مسیر آموزشی

آموزش REST API در لاراول Laravel با بسته Passport

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهران شمالی4.9
  • زمان:2 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لاراول (Laravel) یکی از محبوب ترین فریم ورک های پی اچ پی است و یک فریم ورک مبتنی بر MVC است که دارای جامعه برنامه نویسان زیادی در جهان است و استفاده فراوانی در توسعه سیستم های تحت وب با استفاده از پی اچ پی دارد. از آنجایی که بسیاری از سیستم ها نیاز به RESTful API دارند، ایجاد API برای سیستم هایی که با استفاده از لاراول گسترش می یابند بسیار مهم و حائز اهمیت است. در این فرادرس ابتدا یک سیستم را که قبلا با استفاده از لاراول توسعه و ایجاد شده است را معرفی می کنیم و سپس با شناخت و بررسی مفاهیم مرتبط با ایجاد RESTful API برای سیستم مذکور مفاهیم بیان شده را پیاده سازی می کنیم.
دوره آموزش REST API در لاراول Laravel با بسته Passport دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهران شمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش REST API در لاراول Laravel با بسته Passport را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مصطفی

فوق العاده بود. ممنون. لطفا آموزش های دیگه رو هم ارائه بدین. آموزشهای مربوط به لاراول تکمیلی.

امید

آموزش خوبی بود و توضیحات با سرفصل ها منطبق بود.

رضا

ابزار هایی که استفاده کردند خوب بود.در کل با تسلط مدرس پیش رفت.

سامان

کاملا حرفه ای.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی