اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی Web API با Laravel
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی Web API با Laravel

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:31 نظر3.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حامد رضائی3.5
  • زمان:1 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به توسعه شبکه‌های کامپیوتری و تنوع پلتفرم‌هایی که کاربران با آن سر و کار دارند، شناخت و تسلط به پیاده سازی Web API و سرویس‌های RESTful جهت اتصال سیستم‌ها برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان ضروری به نظر می‌رسد. Web API اتصال و ارتباط قانونمند و دارای چارچوب بین سیستم‌های کامپیوتری را تضمین می‌کند. علاوه بر این پیاده سازی سیستمی با منطق برنامه‌نویسی متمرکز را محیا می‌کند. در این دوره پیاده […]
دوره آموزش پیاده سازی Web API با Laravel دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حامد رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی Web API با Laravel را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Amirm2305

عالی بود ممنون

chavoshi.jobb

سلام دوره خوب و کاربردی بود بیشتر برای افرادی که آشنایی خوبی با سیستم کد نویسی و زبان های برنامه نویسی دارند یک ایده و منطق درست پیاده سازی را ارائه می کند . ولی همانطور که دوستان دیگر هم نظر دادند کیفیت صدا و تصویر (مدیا) بسیار ضعیف است و در واقع نمی توان برداشت صحیحی از نحوه نگارش کد ها و دستورات به دست آورد . در کل برای من مفید بود. شاد و تندرست باشید.

soheylakazemi

سلام ممنون از شما دوست عزیز موفق باشید

n.zare.98

با سلام اموزش بسیار عالی بود …ممنون

امید جابری

آموزش خوبی بود ولی مشخص بود یکی دیگه کد زده شما دارید روش حرف میزنید برای همین مشخص بود قبلا یکدور فیلم ندیدید نوت بردارید همون لحظه فیلمو دیدید صحبت کردید روش ولی خارج از صحبت هایی که روی فیلم کردید درکل پکیج مناسبی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی