اطلاعات دوره
Api نویسی با Nodejs
مسیر آموزشی

Api نویسی با Nodejs

870,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 870,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شما بعد از گذروندن این دوره میتونین واسه پروژه هایی که تو زمینه فرانت‌اند توسعه میدین، هر Api که نیاز بود رو بنویسین و بدون این که نیازی به برنامه نویس بک‌اند داشته باشین، کلی نمونه کار واقعی با لاجیک و عملکرد کامل تو رزومتون داشته باشین.
دوره Api نویسی با Nodejs دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 870,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره Api نویسی با Nodejs را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mahdiml

یک یک دو دو اپدیت سبزلرن رو امتحان میکنیم حاجی خیلی خوب شده

ARMIN

سلام استاد خداقوت استاد عزیز اگر مابخواهیم این پروژه هامونو که باapi وقعی توسعه دادیم را تو گیتهاب دپلوی کنیم فایل نود ماژول را هم باید حذف کنیم یا اد کنیم؟؟از اونجاای برای من سوال پیش که تعداد ماژول های ادل شده ممکنه خیلی زیاد باشه واز اونطرف با حذفش دیگه api ها کار نمیکنن

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. نه، همونطور که تو دوره Npm گفته شده نیازی به قرار دادن فولدر node_modules تو گیت‌هاب نیست. کسی که سورس‌کد پروژه رو دانلود کنه، با ران کردن کامند npm i کل فولدر node_modules براش ایجاد میشه.

ARMIN

سلام استاد خداقوت استاد من تو فصل دیتابیس مونگو هستم دوره تون فوق العاده است شما پینشهادتون برای جی اس کارها چیه؟به نظرتون از مونگو استفاده کنیم یا mySql؟؟

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. بحث جی‌اس‌کار نیست. انتخاب دیتابیس به نوع و نیاز پروژه بستگی داره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی