اطلاعات دوره
ساخت Api با Laravel و GraphQL
مسیر آموزشی

ساخت Api با Laravel و GraphQL

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.5
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:4 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش GraphQL در لاراول ما سعی داریم روش استفاده از GraphQL را به شکل کامل در لاراول (Laravel) به شما آموزش دهیم.
دوره ساخت Api با Laravel و GraphQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساخت Api با Laravel و GraphQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهران احمدی

مهندس سلام وقت بخیر ببخشید تو مرحله نوشتن query و مشخص کردن type اصلا graphql شناسایی نمیشه حتی \Graphql

حسام موسوی

سلام وقتت بخیر خوب اون \ چیه قبل Graphql قرار دادی namespace اون یه چیز متفاوت دیگه است اصلا

یاسر علی محمدی

سلام حسام جان امیدوارم حالت خوب باشه در رابطه با ساخت api تو لاراول آموزش جدیدی قراره بزارید یا خیر؟ میخواستم این دوره رو تهیه کنم خواستم بدونم منتظر باشم؟

حسام موسوی

سلام یاسر جان در سال ۱۴۰۱ براش دوره داریم ولی تا اون بیاد میتونید از دوره های فعلی استفاده کنید

Ali Ganjizade

سلام استاد ، وقت بخیر من وب سرویسم رو با GraphQl درست کردم و یه مشکلی که بهش برخوردم اینه که ، من دوتا جدول به نام های User و Role دارم که دسترسی های کاربر رو باهاش مشخص میکنم و چون رابطشون Many to Many هست یه جدول واسط به نام Role_User براشون ساختم . سیستم کاریه ما به این شکله که به غیر از دسترسی که برای اون فرد تعریف میشه ما باید مشخص کنیم این دسترسی که به یوزر دادیم ، واسه کدوم منطقه هست چون این Role رو ممکنه ما بخوایم به تعداد زیادی یوزر بدیم و اون یوزر ها هم ممکنه دسترسی همزمان به چند تا منطقه داشته باشن ، به همین دلیل من اومدم یه فیلد دیگه به نام area_id به این جدول واسط اضافه کردم و حالا میخوام اطلاعات pivot های این جدول واسط رو با GraphQl برگردونم . سوال اول اینکه ، اضافه کردن یک فیلد به جدول واسط کار درستی هست یا نه ؟ سوال دومم هم اینه که اگه این کار مشکلی نداره ، من چجوری میتونم تو درخواست هایی که میاد ، به غیر از برگردوندنRole های اون کاربر ، اون منطقه ای که تو جدول واسط تعریف شده رو هم باهاش برگردونم ؟ ینی تو Type Role من چی باید اضافه بشه ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی