اطلاعات دوره
دوره آموزش GraphQL
مسیر آموزشی

دوره آموزش GraphQL

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

GraphQL یک زبان کوئری سمت کلاینت و یک پروتکل ارتباطی برای ارتباط با سرور است که به کلاینت این امکان را می دهد تا نوع داده برگشتی (Response) از سرور را مشخص کند. از GraphQL می توان به جای RESTful API استفاده کرد. این تکنولوژی بر روی پروتکل های مختلفی مثل HTTP قابل پیاده سازی است. همچنین می توان با زبان های برنامه نویسی مختلفی آن را پیاده سازی کرد. در این دوره سعی شده است تا علاقه‌مندان به گراف کیو ال، با مفاهیم ابتدایی GraphQL آشنا شوند و بتوانند آن را با زبان برنامه نویسی محبوب NodeJS در سمت سرور پیاده سازی کنند.
دوره دوره آموزش GraphQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط محمدحسین جوان بخت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش GraphQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Shentia

کاش این دوره بصورت تصویری هم وجود داشت و می شد دید بهتری داشت ممنون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی