اطلاعات دوره
فیلم آموزش لاراول Laravel به زبان سادهبا سالار عباپور
مسیر آموزشی

فیلم آموزش لاراول Laravel به زبان سادهبا سالار عباپور

646,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 646,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:پی استور4.6
  • مدرس:سالار عباپور0
  • زمان:6 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیلم آموزش لاراول Laravel به زبان ساده در 14 جلسه قرار داده شده است. این محصول یک پکیج کامل برای آموزش و یادگیری و هر آنچه لازم است برای فریم ورک لاراول بدانید را در خود دارد. با دانلود این پکیج آموزشی می توانید به مفاهیم لازم برای طراحی سایت با لاراول Laravel دست پیدا کنید و ایده خودتان را با این فریم ورک قدرتمند Laravel پیاده سازی کنید.
دوره فیلم آموزش لاراول Laravel به زبان سادهبا سالار عباپور دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط سالار عباپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 646,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش لاراول Laravel به زبان سادهبا سالار عباپور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مدیریت و پشتیبانی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

محمدکمالی

باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی