اطلاعات دوره
فیلم آموزش HTML برای سایت نویسی (پیش نیاز آموزش برنامه نویسی وب)با سالار عباپور
مسیر آموزشی

فیلم آموزش HTML برای سایت نویسی (پیش نیاز آموزش برنامه نویسی وب)با سالار عباپور

89,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.8/5
وضعیت قیمت: 89,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:پی استور4.6
  • مدرس:سالار عباپور0
  • زمان:3 ساعت 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای آموزش برنامه نویسی سایت به هر زبانی، آموزش HTML پیش نیاز اصلی به شمار می رود؛ به عبارتی سایت نویسی بدون html را، انسان بدون استخوان تجسم کنید. مرورگرها تنها تگ های HTML را درک می کنند بنابراین تمامی زبان های برنامه نویسی، نهایتاً کد های خود را به تگ های html تبدیل می کنند که برای مرورگرها قابل فهم باشد. به عنوان مثال، محتوای یک صفحه‌ی وب به صورت مجموعه‌ای از پاراگراف‌ها، تصاویر و در کل تگ های این زبان نمایش داده می شوند. این آموزش، ساده ترین و بهترین آموزش HTML به زبان فارسی است که شامل مباحث مقدماتی و پیشرفته می باشد و  برای تمام سنین مناسب است.
دوره فیلم آموزش HTML برای سایت نویسی (پیش نیاز آموزش برنامه نویسی وب)با سالار عباپور دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت 30 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط سالار عباپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 89,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش HTML برای سایت نویسی (پیش نیاز آموزش برنامه نویسی وب)با سالار عباپور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مدیریت و پشتیبانی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی