اطلاعات دوره
آموزش طراحی وب با Html
مسیر آموزشی

آموزش طراحی وب با Html

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی وب با html قصد داریم به آموزش کد نویسی به زبان html از مبتدی برای شروع کار با html و طراحی وب در کمتر از 3 ساعت بپردازیم. html را می توان پایه ترین زبان برنامه نویسی برای ورود به دنیای طراحی سایت و سامانه ها دانست. html گزینه ی مناسبی برای کسانی که می خواهند وارد دنیای طراحی سایت شوند است. در این دوره کوتاه و کاربردی سعی بر این است که کدنویسی به صورت عملی بیان شود و توضیحات مربوط بیشتر در حین کدنویسی گفته شود.  آموزش طراحی وب با html گام اول برای طراحی وب سایت است و شروعی برای یادگیری آموزش های حرفه ای در حوزه برنامه نویسی کلاینت می باشد.
دوره آموزش طراحی وب با Html دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید سجاد سجادی خو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی وب با Html را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید ستار بادین

واقعا عالی بود چیزای زیادی یاد گرفتم با تشکر از استاد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی