اطلاعات دوره
فیلم آموزش برنامه نویسی php
مسیر آموزشی

فیلم آموزش برنامه نویسی php

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

7 ساعت فیلم آموزش برنامه نویس php رایگان برای دانلود. این دوره بر اساس سرفصل های سایت w3school به بررسی زبان برنامه نویسی پی اچ پی (php) می پردازد. اگر سلسله آموزش‌های من رو دنبال کرده باشید؛ الان نوبت اولین زبان برنامه نویسی رسیده. در این دوره آموزشی بر اساس سرفصل های سایت w3school به بررسی مقدماتی زبان برنامه نویسی پی اچ پی (php) می پردازم. php به عنوان یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب در این مجموعه ویدیو آموزش داده شده و برای استفاده شما منتشر شده که می‌تونید اون رو به رایگان دانلود و مشاهده کنید. در این دوره آموزشی به معرفی توابع و مقدمات زبان پی‌ اچ‌ پی (php) پرداختیم.
دوره فیلم آموزش برنامه نویسی php دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جواد عوض زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش برنامه نویسی php را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Hadi P.d

برای شروع خوبه از یه جایی باید شروع کرد

seyedmohamad mogharabi

ممنون

احسان الله آقابابایی

کمال تشکر دارم

GLG

javascript:;

arash musavi

مدرس با تسلط کامل و شیوا و روان تدریس می کنند. بسیار عالی. سپاس بیکران...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی