اطلاعات دوره
فیلم آموزش برنامه نویسی ژنتیک
مسیر آموزشی

فیلم آموزش برنامه نویسی ژنتیک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همانطور که گفتیم یکی از شاخه­های پردازش تکاملی، برنامه نویسی ژنتیک می­باشد. در برنامه نویسی ژنتیک سعی می­کنیم که با استفاده از الگوریتم­های ژنتیک، و مفاهیم درختهای تجزیه برای کاربردهای خاص، به جای اینکه کد برنامه لازم را بنویسیم، به کامپیوتر این امکان را بدهیم که تنها با دانستن مفهوم کلی از کار، برنامه مورد نظر را برایمان آماده کند.
دوره فیلم آموزش برنامه نویسی ژنتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش برنامه نویسی ژنتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Amirm2305

سلام آقای پاسبان عزیز ممنون بابت این آموزش

hadisdrk

فایل برای من نه باز میشه و نه دانلود لطفا راهنمایی کنین

علیرضا احمدی

سلام چه مشکلی داره؟ چه خطایی میده؟

رویا

سلام الگوریتم GAرو دانلود کردم اما باز نمیکنه ،لطفا فایل ها رو یک بار چک کنید و اگر براتون امکان داره فایل صحیح رو برام بفرستید. ممنون

روح الله

سلام وخسته نباشید بخاطر سایت بسیار خوبتون. می خواستم بدونم آیا کتاب آموزشی فارسی یا نرم افزار آموزشی فارسی هست که ژنتیک برنامه ریزی (GP) رو به صورت کامل آموزش داده باشه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی