اطلاعات دوره
آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول
مسیر آموزشی

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول

331,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 331,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:43 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول چیست؟ فریم‌­ورک لاراول پس از عرضه در سال 2015 به سرعت تبدیل به محبوب‌­ترین فریم­‌ورک­ PHP شد. دلیل محبوبیت روزافزون این فریم‌­ورک به ویژگی‌­هایی برمی‌­گردد که لاراول را در جایگاه کنونی قرار داده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های لاراول مواردی هستند که در ادامه به ذکر آن‌ها پرداخته‌ایم: امنیت بالا متن باز بودن کمک به افزایش سرعت انجام پروژه سهولت در یادگیری به­‌روزرسانی سریع و آسان امکان ایجاد Packageهای مختلف استفاده از معماری MVC استفاده از Remote Component گسترش استفاده از Laravel و برجسته شدن قابلیت‌­های عالی این فریم­‌ورک جذاب به مرور زمان نیاز به آموزش در این زمینه را افزایش داده است؛ بنابراین با نگاهی به آگهی‌­های موجود و بررسی نیاز­های بازار به سادگی می­‌توان اهمیت یادگیری لاراول را درک کرد. در دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول ضمن یادگیری و شناخت ابعاد گوناگون این فریم‌­ورک، به طور خاص به آموزش لاراول در زمینه ایجاد فروشگاه‌­های اینترنتی پرداخته شده است. به طور مشخص مواردی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده شامل موارد زیر است: تحلیل دیتابیس پروژه نصب پکیج و کار با لاراول mix  افزودن قالب به پروژه ایجاد، نمایش و ویرایش برند برای محصولات ایجاد، نمایش و ویرایش دسته‌بندی و ویژگی‌­ها ایجاد، نمایش و ویرایش محصول شامل: متغیر(variations)، گالری تصاویر، حراج، هزینه ارسال، sku و ... توضیح و ایجاد seo-friendly-urls  لیست علاقه‌مندی­‌ها از محصولات برای کاربران ایجاد بخش مقایسه محصولات امتیازدهی به محصولات ثبت، تایید و عدم تایید کامنت برای محصولات نمایش بخش فیلتر برای محصولات سبد خرید کد تخفیف (مبلغی، درصدی) ثبت سفارش + نمایش لیست سفارشات در پنل ادمین ثبت آدرس برای کاربر درگاه پرداخت لیست تراکنش‌­ها پروفایل کاربر شامل (اطلاعات کاربر، لیست سفارشات، آدرس­‌ها، لیست علاقه‌­مندی‌­ها) احراز هویت کاربران + احراز هویت با حساب گوگل + احراز هویت OTP (شماره تلفن همراه) مدیریت کاربران (کنترل سطح دسترسی کاربران) داینامیک کردن بنرهای سایت استفاده از مپ در صفحه تماس با ما افزودن فرم تماس با ما نحوه استفاده از نمودار در پروژه قرار دادن پروژه در سرور(deploy)   هدف از برگزاری دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Laravel چیست؟ هدف اصلی از برگزاری این دوره شناخت ابعاد گوناگون فریم‌­ورک لاراول طی یک پروژه کاربردی، تثبیت مباحث مربوط به لاراول و در انتها یادگیری جنبه‌­های گوناگون کار با Laravel بوده است. هدف دیگر این دوره، یادگیری قسمت­‌های متفاوتی است که در یک وب­‌سایت فروشگاهی به کار می‌آید.      دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول برای چه کسانی مناسب است؟ مطالبی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است علاوه بر ساخت فروشگاه‌­های اینترنتی در موارد دیگری نیز کاربردی است. برای مثال یادگیری سیستم احراز هویت در این پروژه علاوه بر فروشگاه­‌های اینترنتی در وب­سایت‌­های مختلف دیگری کاربرد دارد. به این ترتیب این دوره برای همه کسانی که به یادگیری ایجاد قسمت­‌های مختلف یک فروشگاه اینترنتی علاقه‌­مند هستند مناسب و کاربردی است. دانشجویان و فارغ‌­التحصیلان رشته­‌های مهندسی کامپیوتر، IT و همه علاقه‌­مندان به برنامه‌­نویسی اصلی­‌ترین مخاطبان این دوره به حساب می­‌آیند.
دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 331,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی