اطلاعات دوره
وبینار موفقیت در آزمون‌های ورودی نهم به دهم
مسیر آموزشی

وبینار موفقیت در آزمون‌های ورودی نهم به دهم

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها و دانش‌آموزان پایه نهم ، راهیابی به مدارس برتر دهم است. از یک سمت تعدد مدارس برتر در شهرها به ویژه در تهران باعث  سردرگمی خانواده‌ها در انتخاب مدرسه خوب می‌شود. و از سمت دیگر سختی قبولی در آزمون‌های ورودی مدارس برتر مانند مدارس تیزهوشان ، انرژی اتمی ، ماندگار البرز ، فرهنگ و ....... باعث استرس در دانش‌آموزان می‌شود. در این وبینار قصد داریم مهم‌ترین آزمون‌های ورودی‌ پایه نهم به دهم را بررسی کنیم. همچنین ابزارها و کارهایی که برای موفقیت در این آزمون‌ها نیاز است را بررسی کنیم. آزمون‌های ورودی به ویژه آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم علاوه بر وقتی که باید صرف مطالعه شود، نیاز به دانستن نکاتی مهم است. و قصد داریم در این وبینار این نکات مهم و طلایی را با هم مرور کنیم.
دوره وبینار موفقیت در آزمون‌های ورودی نهم به دهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس حجت الله انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار موفقیت در آزمون‌های ورودی نهم به دهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی