اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار نحوه دریافت ویزای توریستی کانادا (صفر تا صد)
مسیر آموزشی

وبینار نحوه دریافت ویزای توریستی کانادا (صفر تا صد)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش قدم به قدم برای دریافت ویزای توریستی کانادا بدون نیاز به وکیل و مشاوردر این سمینار شما می آموزید چگونه بدون نیاز به وکیل مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا را آماده کرده و سپس با ثبت نام آنلاین در سایت اداره مهاجرت کانادا اقدام به تشکیل پرونده نمایید.ما به شما آموزش میدهیم چگونه نامه انگشت نگاری خود را دریافت کرده و هر آنچه در این راه ممکن است برای شما اتفاق بیافتد دریافت ویزای توریستی کانادا این روزها با چالشهایی روبرو شده. برخی آژانس های گردشگری به بهانه تضمین بازپرداخت و هزینه پایین، متقاضیان دریافت ویزای توریسی کانادا را وسوسه میکنند تا اقدام به دریافت ویزای توریستی نمایندارائه مدارک جعلی از طرف شما به اداره مهاجرت کانادا و ایجاد مشکلات فراوان برای هموطنان باعث شد تا این سمینار راه اندازی شود تا شما با ویزای توریستی کانادا بیشتر آشنا شوید و ما تمام مدارک مورد نیاز، نحوه تکمیل فرمها و هر آنچه نیاز هست تا بدانید و خود اقدام به دریافت ویزای توریستی کنید در این سمینار بیان میکنیم
دوره وبینار نحوه دریافت ویزای توریستی کانادا (صفر تا صد) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سمانه کاوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار نحوه دریافت ویزای توریستی کانادا (صفر تا صد) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی