اطلاعات دوره
وبینار هدف‌گذاری به شیوه قهرمانان
مسیر آموزشی

وبینار هدف‌گذاری به شیوه قهرمانان

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:هادی اکبری4.7
  • زمان:2 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سلام من هادی اکبری هستم . کوچ و مشاور رشد فردی و کسب وکار با اطمینان می توانم به شما بگویم رایج ترین مسئله دربین افرادی که به من مراجعه می کنند مسئله بی هدفی و بی معنایی در زندگی است اغلب انسان ها از اینکه نمی تواندد آینده روشن و شفافی را برای خود متصور شوند ناراضی هستند. حتماً می دانید که ریشه تمام شکست ها و نارضایتی ها،سردرگمی و بلاتکلیفی است بسیاری از انسان ها حتی باکلی تلاش و زحمت سالهاست که درجامی زنندوپیشرفت خاصی در زندگی و شغل آنان حاصل نشده است .به همین دلیل احساس کردم می توانم باطرای دوره معجزه هدف و با استفاده از تجربیات چندساله خودم و مطالعات گسترده ای در این حوزه به انسان ها کمک کنم هدف و رسالت زندگی خودشان را به درستی کشف کنند و احساس واقعی شادی و آرامش رادرخودتجربه کنند.من با تحقیق در انسان های موفق واقعی و اسطوره هایی که الهام بخش دیگران بوده اند دریافتم تنها وجه مشترک آنان هدفمندی و داشتن رسالت بزرگ است. خواندن این متن می تواند نشانه ای باشد برای ایجادتحول درزندگی شما زیراکه شماهم می توانید تبدیل به انسانی بزرگ واثر گذارشویدمی توانید الهام بخش دیگر انسان ها وثروتمندوشادمان شوید. فقط کافی است اصول اساسی هدفمندی که قدم اول موفقیت است را به درستی برداریدپس اگر شماهم چنین احساساتی دارید احساسمی کنم نمی توانم ازتمام توانایی هایم استفاده کنم نمی دانم چرا مدام درجا میزنم ورشد خاصی ندارم احساس سردرگمی و بلاتکلیفی دارم حتی وقتی به دستاورد خوبی میرسم بازهم شادی من کوتاه مدت است ازدرآمد و روابط خودرضایت کافی ندارم نگران نباشید ما دربهترین دوران تاریخ زندگی می کنیم . بسیاری ازمسائل دراین دوران حل شده است  بهترین امکانات دراختیارشماست تا تبدیل به انسان موفقی شوید فقط کافی است آموزش ببینید وصرفاً به انش و تجربه خود اطمینان نکنید ازاین دوره چه به دست می آورید: 2.5 ساعت وبینار(سمینار آنلاین) صوت و ویدئو کل دوره اسلایدهای کل دوره پشتیبانی 7 روز بعد از دوره یک هدیه درپایان دوره   مدرس این دوره کیست؟ هادی اکبری کارشناسی ارشد MBA  کوچ رشدفردی و کسب وکار نویسنده 2عنوان کتاب به نام های خویشتن خویش راکنیم آباد و اسباب کشی ترس ها سخنران و کارآفرین، مشاور کسب و کارها موسس سایتhttps://akbarihadi.com/ اینستاگرام:https://www.instagram.com/akbari_hadii/
دوره وبینار هدف‌گذاری به شیوه قهرمانان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط هادی اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار هدف‌گذاری به شیوه قهرمانان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی