اطلاعات دوره
وبینار دو روزه هنر گفتگو و ارتباط موثر
مسیر آموزشی

وبینار دو روزه هنر گفتگو و ارتباط موثر

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحقیقات بیان می‌کند دانش فنی شما فقط ۱۵ درصد در موفقیت شما نقش دارد و ۸۵ درصد موفقیت شما بر می‌گردد به مهارت های ارتباطی ای که دارید. افرادی موفق هستند که در ارتباط با مردم ماهرترند و خوشبختانه این مهارت آموختنی است. آیا تا حالا شده … از خودتان این سوالات را  بپرسید: چطور می توانم با دیگران ارتباطی موثر برقرار کنم و آنها را تحت تاثیر قرار دهم؟ چطور می توانم کیفیت روابط خود را افزایش دهم و زندگی ای را خلق کنم که خواستار آن بوده ام؟ چطور می توانم از طریق برقرای ارتباطی موثر کسب و کار موفقی داشته باشم؟ چطور می توانم ارتباط عمیقی با همسر و فرزندانم برقرار کنم؟ چطور می توانم تغییر کیفی در تعاملات خود ایجاد کنم و به فردی تبدیل شوم که همیشه انتظارش را داشته ام؟ چطور می توانم با احساسات خودم مرتبط شوم و خواسته های خود را طوری بیان کنم که مورد پذیرش دیگران قرار بگیرد؟ اگر هر یک از این سوالات در ذهن شما خطور کرده است، دوره هنر گفتگو و ارتباط موثر با اصول و روش های ارتباطی ای که به شما آموزش خواهد داد، دغدغه شما را برای همیشه حل خواهد کرد. مهم این است که شور و اشتیاق شما برای آموختن و یادگیری که مهمترین مهارتی است که در زندگی به آن نیاز داریم چقدر است؟ و چقدر حاضرید برای یک تغییر بزرگ در زندگی خود، قدم بردارید و بهای آن را بپردازید؟؟؟ طبق یک پژوهش 75 سال در دانشگاه هاروارد بر روی 724 نفر مشخص شد که عامل اصلی شادی و سلامتی، روابط خوب و سالم می باشد. این مهارت آموختنی است و از ضروری ترین مهارت های عصر حاضر محسوب می شود. اگر نتوانیم در تعاملات و روابط بین فردی خود موثر باشیم، ناگزیر بخش زیادی از نیازهای اساسی خود را نادیده گرفته ایم و با دست خود تیشه به ریشه سلامت جسمی و روانی خود خواهیم زد. با ثبت نام در این دوره چه چیزهایی به دست می آورید؟ 4 ساعت آموزش کاربردی و تمرین عملی فیلم کامل وبینار فایل PDF اسلایدهای وبینار لیست جملات قاتل و جملات جایگزین   اگر سوالی دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری هست، می توانید با شماره 09107100456 تماس بگیرد و از مشاوره رایگان دوره استفاده نمایید.
دوره وبینار دو روزه هنر گفتگو و ارتباط موثر دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد امین قاسمی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار دو روزه هنر گفتگو و ارتباط موثر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی