اطلاعات دوره
دوره ارتباط موثر
مسیر آموزشی

دوره ارتباط موثر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر از من بپرسن که رمز موفقیت در زندگی چیه، میگم که بدون شک یکی از مهمترین هاش، داشتنِ قدرت ایجاد ارتباط و از اون مهمتر ارتباط موثر و اثر گذاره.. به این معنا که بتونیم روابط رو در زمان مناسب و با شخص مناسب و به شیوه مناسب ایجاد کنیم و از اون طرف بتونیم از این روابط در زمان مناسب و برای کارهای مناسب به نحوه عالی بهره ببریم. حالا خیلی ها هستند که روابط اجتماعیِ خوبی دارند و فک میکنند که ارتباط موثر دارند، در صورتیکه این موارد رو بارها دیدم و داشتن روابط اجتماعی به معنای این نیست که شما در روابط موفق هستید. اینکه آیا مثلا از روابطتتون بلد هستید درست استفاده کنید یا تا حالا چقدر ازش استفاده کردید؟ خریدهای خونه و زندگی تون رو از افرادی که باهاشون روابط دارید انجام میدید یا نه؟ آیا افراد و شغلشون از طریق شما به دیگران معرفی شدند ؟چقدر؟ آیا از شغل و جایگاه و روابط اطرافیانتون برای ایجاد درآمد(مادی و معنوی) استفاده کردید؟(هم برای خودتان و هم طرف مقابلتون) اگر الان احتیاج به خرید مثلاً اتومبیل داشته باشید، در این صنف آشنا دارید؟ در صنفهای دیگه چطور.. پاسخ به این سوالات، میزان اولیه موثر بودن ارتباطاتتون رو نشون میده و موارد حرفه ای تر رو در این آموزش با هم مرور خواهیم کرد.
دوره دوره ارتباط موثر دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در کانون مربیان توسط امیرحسین داودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره ارتباط موثر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی