اطلاعات دوره
دوره آمادگی برای ایجاد ارتباط موفق - زیرنویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره آمادگی برای ایجاد ارتباط موفق - زیرنویس فارسی

18,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 18,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آمادگی برای ایجاد ارتباط موفق قصد داریم هر آنچه که برای ایجاد یک ارتباط موفق در زندگی شخصی و شغلی نیاز است را به شما بیاموزیم. می توان گفت دانستن نکات ظریف برقراری ارتباط حتی برای افراد حرفه ای هم نیاز است. آیا تاکنون آرزو کرده اید که کاش می توانستم ارتباط شفاف تر، موثر تر و جذاب تری برقرار کنم؟ آیا مایلید با اعتماد به نفس، به هر موقعیت ارتباطی وارد شوید؟ بله خبر خوب این است که شما می توانید. مهارت در برقراری ارتباط خوب، یک راز نیست و چیزی نیست که شما با آن یا بدون آن به دنیا آمده باشید. این مهارت را می توان در هر سن و سالی آموخت. آنچه در دوره آمادگی برای ایجاد ارتباط موفق - زیرنویس فارسی بیان می شود:
دوره دوره آمادگی برای ایجاد ارتباط موفق - زیرنویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اسماعیل انگیز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آمادگی برای ایجاد ارتباط موفق - زیرنویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدیه رستگاری

offch5000

برديا محمودي فر

خوب بود

نادیا میرشکاری

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی