اطلاعات دوره
آموزش سیسکو پکت تریسر (Cisco Packet Tracer) + زیرنویس فارسی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش سیسکو پکت تریسر (Cisco Packet Tracer) + زیرنویس فارسی - مقدماتی

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش سیسکو پکت تریسر با زیرنویس فارسی قصد داریم بصورت مقدماتی به آموزش نحوه کار و آشنایی با رابط برنامه بپردازیم و نحوه اتصال دستگاه ها را نشان دهیم. اگر جزء افرادی هستید که آموزش مقدماتی شبکه را گذرانده اید و اکنون می خواهید با سیسکو پکت تریسر آشنا شوید این دوره دقیقاً مناسب شماست. در این دوره شما را با نرم افزار cisco packet tracer آشنا می سازیم. همانطور که می دانید با استفاده از پکت تریسر به شبیه سازی شبکه های سیسکو پرداخته می شود که در این دوره موارد مقدماتی کار با این نرم افزار را بیان می کنیم. آنچه در دوره آموزش سیسکو پکت تریسر (Cisco Packet Tracer) بیان می شود:
دوره آموزش سیسکو پکت تریسر (Cisco Packet Tracer) + زیرنویس فارسی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهرداد حاجی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیسکو پکت تریسر (Cisco Packet Tracer) + زیرنویس فارسی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

hojjat

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی