اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی مبانی سئو (SEO Fundamentals) - زیرنویس فارسی از لیندا - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی مبانی سئو (SEO Fundamentals) - زیرنویس فارسی از لیندا - مقدماتی

12,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 12,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی شما با اصول بهینه سازی متور های جستجوگر ( سئو )و چگونگی استفاده از آن برای افزایش نمایش وب سایت شما در نتایج گوگل آشنا میشوید+ دانلود آموزش در این دوره دیوید بوث (David Booth) اصول بهینه سازی موتور جستجو (سئو یا SEO یا Search Engine Optimization) و چگونگی استفاده از آن برای افزایش نمایش‌ یافتن سایت در نتایج جستجو و جذب ترافیک مناسب صفحه را توضیح می‌دهد.  با تماشای این دوره شما یاد می‌گیرید که نتایج صفحه را بخوانید و رنکینگ (رتبه در نتایج جستجو) را پیدا کنید و تاثیر گذاری رنکینگ بر کسب و کار‌های بزرگ و کوچک را مشاهده نمایید. سپس به پیاده سازی استراتژی‌های ابتدایی سئو مانند تحقیق کلیدواژه، لینک‌های داخلی، بهینه سازی محتوا و صفحات و ارزیابی پیشرفت در استراتژی بلند مدت سئو می‌پردازیم. در این دوره همچنین به تاثیر seo بر تجارت الکترونیک، جستجوی بومی و مخاطبین بین المللی پرداخته شده است.
دوره آموزش ویدیویی مبانی سئو (SEO Fundamentals) - زیرنویس فارسی از لیندا - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی جعفری خباز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 12,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی مبانی سئو (SEO Fundamentals) - زیرنویس فارسی از لیندا - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید عطا

خوب یود

zahra ahmadi

بدون متن

سینا بش

از اسم دوره مشخصه که از پایه موارد رو بیان میکرد. ممنونم

اشکان حامدیان

it can be practical

امیر فیض

همه چیز عالی فقط جنس فونت فارسی و اندازه اش می توانست بهتر باشد. امیدوارم ویدیوهای جدید تری برای آموزش سئو قرار بدهید. پیروز باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی