اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی کامل ساخت لینک بهینه و قوی (Seo Link) - زیر نویس فارسی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی کامل ساخت لینک بهینه و قوی (Seo Link) - زیر نویس فارسی - پیشرفته

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به صورت کامل جزئیات ساخت لینک بهینه و قوی برای موتورهای جستجوگر (SEO Link Building Depth) را بررسی خواهیم کرد. در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه، رنک و موقعیت سایت خود را در جستجو با ایجاد لینک های قوی در موتورهای جستجو تقویت کنید. بهینه سازی داخل و خارج از صفحه دو جنبه مختلف برای بهینه سازی موتور جستجو است. SEO: Link Building in Depth یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که نحوه قوی تر ساختن جایگاه سایت خود در نتایج موتور جستجو را با استفاده از ایجاد و ساخت لینک های قدرتمند به شما آموزش می دهد.
دوره آموزش ویدیویی کامل ساخت لینک بهینه و قوی (Seo Link) - زیر نویس فارسی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی جعفری خباز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی کامل ساخت لینک بهینه و قوی (Seo Link) - زیر نویس فارسی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

zahra ahmadi

عالی

سینا بش

برای منی که دانشم کامل نبود در این زمینه خوب و مفید بود.

علی احمدی

سلام. خوب و مناسب بود فقط زیرنویس یک بکگراند بخوره بهتر شاید باشه

امیر ولی پور

امروزه سئو و بک لینک سازی اهمیت بسیار زیادی داره که این دوره می‌تونه به کمک زیادی بکنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی