اطلاعات دوره
آموزش روانشناسی معامله گر توسط ایوان بایجی با زیر نویس فارسیبا ایوان بایجی با زیر نویس فارسی
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی معامله گر توسط ایوان بایجی با زیر نویس فارسیبا ایوان بایجی با زیر نویس فارسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:ایوان بایجی0
  • زمان:2 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چرا آموزش روانشناسی معامله گر؟ در بازارهای مالی به طور کلی به استراتژی، مدیریت سرمایه و روانشناسی معامله گری نیاز داریم تا بتوانیم در بلند مدت از بازار پول بدست آوریم. تمام این سه بخش برای سودسازی مهم هستند و میتوان با یک میانگین متحرک ساده و مدیریت سرمایه کلاسیک نیز سود کرد اما مهمترین بخش داشتن یک ذهن و روان کنترل شده است تا بتوانیم در شرایط مختلف بازار خود را کنترل کنیم و در تله هایی که ذهن ایجاد می کند گرفتار نشویم و رفتار خود را کنترل کنیم. مدرس این دوره کیست؟ ایوان بایجی از سال 1997 با بازارهای مالی آشنا شد و از اواخر سال 2006 شروع به معامله گری در بازارهای مالی به عنوان شغل ثابت کرد. بایجی تا به الان کتاب های مختلفی در زمینه روانشناسی معامله گری همچون “Zero to Hero” و “The essence of trading psychology in one skill” و “Paradigm Shift” تالیف کرده است. ایشان هزاران شاگرد مستقیم و چند ده هزار شاگرد غیر مستقیم داشته است و الان 160هزار دنبال کننده در توییتر دارد. ایوان بایجی در کودکی در شرایط روانی و محیطی نامناسبی بزرگ شده بوده است و بعد از شروع حرفه معامله گری اثرات آن شرایط را در معاملات خود مشاهده میکند. پس تصمیم میگیرد که به دنبال روشهایی برای کنترل ذهن و آرام کردن آن برود تا هم در زندگی به آرامش دست پیدا کند هم در معامله گری موفق شود. برای دست یابی به این مهم به سرتا سر دنیا سفر می کند و با استادان مختلف در زمینه های مربوط به ذهن از جمله بوداییان تمرین میکند تا بتواند ذهن خود را بهتر بشناسد. جوهره تمام مطالبی که ایشان یاد گرفته و استفاده می‌کند در این دوره “Trading Psychology Mastery” گنجانده شده و بقیه افراد نیز با انجام دادن تمرین‌های دوره می‌توانند بر ذهن خود مسلط ...
دوره آموزش روانشناسی معامله گر توسط ایوان بایجی با زیر نویس فارسیبا ایوان بایجی با زیر نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط ایوان بایجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی معامله گر توسط ایوان بایجی با زیر نویس فارسیبا ایوان بایجی با زیر نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی