اطلاعات دوره
فیلم آموزش جاوا اسکریپت زیر نویس فارسی - JavaScript Essential Traini - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش جاوا اسکریپت زیر نویس فارسی - JavaScript Essential Traini - مقدماتی

14,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 14,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش ویدیویی از لیندا شما با مقدمات و نکات ضروری در JavaScript آشنا خواهید شد، جاوااسکریپت زبان برنامه نويسی اسکريپتی مبتی بر اشیا و سمت مشتری است جاوا اسکریپت بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده و ساختار آن به C++ و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است و دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و ... در این زبان هم یافت می‌گردند.  JavaScript برای ایجاد صفحات وب داینامیک استفاده میشود , بر روی کامپیوتر بازدید کننده اجرا میشود و نیاز به دانلود از وبسایت شما نیست و بیشترین استفاده ی برای ایجاد نظر سنجی و آزمونها میباشد.زبان های اسکريپتی ، جزء زبان های برنامه نويسی سبک هستند . اين زبان ها در هنگام اجرا فاز کامپايل را طی نکرده و دستورات آن ها به صورت خط به خط اجرا می شوند.
دوره فیلم آموزش جاوا اسکریپت زیر نویس فارسی - JavaScript Essential Traini - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی جعفری خباز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش جاوا اسکریپت زیر نویس فارسی - JavaScript Essential Traini - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر حسین

ترجمه بسیار بد و ابتدایی یعنی فقط پولمو رختم دور...

حسین رحیمی

عالی بود

لیلی طهماسبی

سلام خسته نباشید ممنون مشکل زیر نویس اصلاح شد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی