اطلاعات دوره
فیلم آموزشی دوره منتورشیپ سایزنر (Cyzner) با زیر نویس فارسی
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی دوره منتورشیپ سایزنر (Cyzner) با زیر نویس فارسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مقدمه دوره سایزنر بطور کلی این دوره در سبک پرایس اکشن و الهام گرفته شده از دوره آقای مایکل هادلستون (ICT) است. امروزه به این سبک معاملاتی “القای نقدینگی” یا به اختصار (Liquidity Indecement Theorem)LIT میگویند. این نامگذاری ابتدا توسط مدرسین دوره شناخته شده  WWA برای دوره ی جدیدشان استفاده شد اما امروزه تقریبا همه مدعیان و مدرسین این سبک به مدرسین دوره WWA و LIT و حتی دوره های اسمارت مانی مانند فانتوم انتقاد دارند و خود را قویا طرف دار و پیرو آقای هادلستون می دانند ؛ هرچند که هر کدام بازهم شخصی سازیهایی اعمال کرده اند. پیش نیاز دوره سایزنر این دوره مبانی اسمارت مانی را پوشش نمی دهد و بایستی پیش از مشاهده این دوره مبانی اسمارت مانی را بدانید. پنج ویدئو اول هسته اصلی مفاهیم دوره هستند. سپس مدرس در ویدئوهای دیگر نحوه استفاده و توسعه استراتژی بر اساس مفاهیمِ ۵ ویدئو ابتدایی را در قالب ترید و تجزیه و تحلیل بر روی چارت آموزش می دهد. پیش نیاز این دوره آشنایی با کانسپت اسمارت مانی است. تفاوت عمده این سبک با دوره های اسمارت مانی در این جمله خالصه می شود: “نقدینگی پادشاه است، نه ساختار.” دوره سایزنر هم در همین سبک و دیدگاه است و مدرس دوره با اعمال برخی شخصی سازیها استراتژی خودش را آموزش می دهد. مختصری در مورد سبک اسمارت مانی دو مولفه اصلی این روش پرایس اکشنی عبارتند از: یک: تعیین ساختار اصلی بازار (یا همان روند بازار) با نگاه فراکتالی که با استفاده از تایم فریم های چندگانه (مولتی تایم فریم) بدست می آید. دو: شناسایی پول هوشنمد با استفاده از مناطق عرضه و تقاضا (نه مناطق حمایت و مقاومت) به عبارتی دیگر، در این سبک اول ساختار بازار تعیین می شود و سپس هم جهت با ساختار بازار در مناطق عرضه و ...
دوره فیلم آموزشی دوره منتورشیپ سایزنر (Cyzner) با زیر نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط زیر نویس فارسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی دوره منتورشیپ سایزنر (Cyzner) با زیر نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی