اطلاعات دوره
آموزش کامل برنامه نويسی php و mysql - زیر نویس فارسی از لیندا
مسیر آموزشی

آموزش کامل برنامه نويسی php و mysql - زیر نویس فارسی از لیندا

35,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 35,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره پیش روی شامل آموزش کامل برنامه نويسی php به همراه آموزش کار با mysql است. این آموزش زیرنویس فارسی (با کیفیت) از لیندا می باشد. پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی رایج و قابل اعتماد در دل بسیاری از وبسایت های هوشمند و مبتنی بر داده است. این دوره جامع از Kevin Skoglund به برنامه نویسان کمک می کند تا اصول اولیه php (شامل متغیرها، اصطلاحات منطقی، حلقه ها و توابع) را یاد بگیرند، نحوه اتصال پی اچ پی را به پایگاه داده mysql را درک کنند سپس یک وب سایت کامل پیاده سازی می شود و پنل مدیریتی ایمن برای آن ایجاد می شود.  کوین همچنین 4 اقدام اصلی درج، حذف، آپدیت و بازخوانی اطلاعات از دیتابیس توسط php را آموزش می دهد و تکنیک های خطایابی و رابط کاربری را توضیح می دهد. در طول راه، او مشاوره عملی ارائه می دهد، تجربه خود را در اختیار شما قرار می دهد که به شیوه اصولی و کارآمد برنامه نویسی کنید تا کد شما خوانا و قابل توسعه باشد و در آخر  تکنیک های refactoring را برای بهبود کدهای موجود آموزش داده می شود.
دوره آموزش کامل برنامه نويسی php و mysql - زیر نویس فارسی از لیندا دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی جعفری خباز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 35,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل برنامه نويسی php و mysql - زیر نویس فارسی از لیندا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ali shi

خوب بود

حامد شعبانی

اینکه زبان اصلی و زیرنویس(عالی و دقیق)شده خیلی خوبه چون از ابتدا و کامل هم چیزو توضیح میده.به نظر من جز چند ویدیو قابل استفاده مفید برای یادگیری میتونه باشه.

mahdi pedram

زیرنویس خوب است و قیمت مناسب ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی