اطلاعات دوره
دوره کاربردی chatGPT برای برنامه نویس ها
مسیر آموزشی

دوره کاربردی chatGPT برای برنامه نویس ها

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:قدیر یلمه2.2
  • زمان:2 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هوش مصنوعی داره جهان رو در بر میگیره و به سرعت درحال پیشرفته و همین پیشرفتش باعث پیشرفت ماهم میشه. به شرطی که بتونیم ازش استفاده مفید و لازمه رو ببریم. چند وقتی هست که روند توسعه و یادگیری من ازطریق chatGPT بسیار افزایش پیدا کرده و خیلی توی وقتم صرفه جویی شده و همین اتفاق. باعث شده که برم سراغ پیاده سازی ابعاد پیچیده تر. و توی این دوره قراره تجربه استفاده از chatGPT در مسیر توسعه نرم افزار رو باهاتون به اشتراک بزارم و امیدوارم از این دوره. نهایت استفاده رو ببرید
دوره دوره کاربردی chatGPT برای برنامه نویس ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در سبزلرن توسط قدیر یلمه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره کاربردی chatGPT برای برنامه نویس ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی