اطلاعات دوره
دوره آموزشی تریدینگ هاب به سبک اسمارت مانی با زیرنویس فارسیبا  زیرنویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره آموزشی تریدینگ هاب به سبک اسمارت مانی با زیرنویس فارسیبا زیرنویس فارسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معرفی دوره تریدینگ هاب به سبک اسمارت مانی تریدینگ هاب یک دوره ی پیشرفته بر مبنای اسمارت مانی می باشد که مدرس آن یه معامله گر هندی به نام خان می باشد. این دوره، رفتاری مبنی بر پیروی از حرکات و رفتار بازیگران بزرگ بازار دارد و باتوجه به مفاهیمی که دارد میتوان فهمید که سطح آن از دوره های اسمارت مانی بالاتر است. در حقیقت با توجه به مفاهیم و مقصود دوره میتوانیم بفهمیم که مدرس خود را یک تریدر خرد یا اسمارت مانی کار مانند بقیه نمیداند بلکه خودش را یک تریدر واقعی که پیرو حرکات اسمارت مانی واقعی یعنی همان موسسات و بانک های بزرگ هست، معرفی میکند. از نظر وی اکثر تریدرها و حتی تریدرهای اسمارت مانی کار، در تله های خود اسمارت مانی میافتند. مقصود کلی او انتظار برای به تله افتادن مابقی تریدرها و حتی اسمارت مانی کارها با استفاده از مفهوم پیشرفته ایندیوسمنت که کار آن تحریک تریدرها برای وارد شدن در موقعیت های کمین گاه مارکت هست، میباشد و در ذهن خود کلیت هدف را به عنوان وارد شدن با عملی خلاف عملکرد سایر تریدر ها را در نظر دارد.   ویژگی های این دوره اسمارت مانی: تعیین استراکچر مارکت به روشی کاملا مکانیکی و به دور از شک و شبهه و به صورت کاملا کاربردی. توجه ویژه و زیاد به نقدینگی موجود در مارکت و پرداختن به آن به عنوان بخش اساسی آموزش. پرداختن به مبحث بسیار مهم و کاربردی ایندیوسمنت در جهت به دام نیفتادن در تله های بازار. توجه زیاد به نواحی تله یا به اصطلاح (smt) که در آن اکثریت تریدرها به دام خواهند افتاد و متضرر خواهند شد. استفاده از ورود های پشت سر هم ( Scale) به گونه ای که با همین روش میتوان سودهای خوبی از بازار کسب کرد. سعی در انجام دادن تریدهای در جهت روند که باعث افزایش وین ریت تر ...
دوره دوره آموزشی تریدینگ هاب به سبک اسمارت مانی با زیرنویس فارسیبا زیرنویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط زیرنویس فارسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی تریدینگ هاب به سبک اسمارت مانی با زیرنویس فارسیبا زیرنویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی