اطلاعات دوره
سیستم معاملاتی، ابزار موفقیت یک معامله گر با محمود حسینی
مسیر آموزشی

سیستم معاملاتی، ابزار موفقیت یک معامله گر با محمود حسینی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:محمود حسینی0
  • زمان:3 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم معاملاتی، ابزار موفقیت یک تریدر کسانی که حتی تجربه اندکی هم در بازارهای مالی را دارند، می دانند که باید یکسری کارها را با نظم مشخص انجام دهند. برای ثبت یک معامله در کارگزار خود باید، هویت خود را تایید کنند، میزان خرید یا فروش خود را مشخص کنند و کارها دیگری لازم است بایستی با ترتیب انجام گیرد. معامله گران به اجبار تن به این نظم و انضباط می دهند و باید مطابق سیستم القایی عمل کنند وگرنه بروکر معامله آنها را ثبت نخواهد کرد. همین انجام کارها که بین آنها ترتیب و نظم وجود دارد، یعنی سیستم. سیستم شامل اجزای سازنده آن به علاوه ارتباط بین اجزای آن است. طبق آمار دوست نداریم زیر بار نظم و انضباط برویم! قبل از اینکه بیشتر به موضوع سیستم بپردازیم به این سوال بیاندیشیم که اگر اجبار در رعایت کردن یک سری اصول و ترتیب بین آنها برداشته شود، چه اتفاقی می افتد. آمار نشان می دهد که بسیاری دوست ندارند زیر بار نظم و انضباط بروند و زمانی که موضوع اختیاری بشود، می خواهند از اختیارات خود نهایت استفاده را ببرند و آنطور که دوست دارند و دل شان می خواهند عمل کنند. اهمیتی ندارد که این خواسته با آزادی بشر و سایر مباحث عجیب و پیچیده فلسفی و روانشناسی چه نسبتی دارد. مهم این است که همانطور که بروکر اگر ترتیب اقدامات را رعایت نکنید، معامله شما را ثبت نخواهد کرد در معامله کردن هم اگر نظم و ترتیب را رعایت نکنید، بازار به شما سودی نخواهد داد. ارتباطات قدرتمند بین اجرای سازنده سیستم معاملاتی نظم و انضباط همان ارتباطات قدرتمند بین اجرای سازنده سیستم معاملاتی هستند که بدون آن هیچ عنصری از سیستم با هم ارتباط نمی گیرند و نمی توانند با هم و در کنارهم کار کنند و موفقیت یک معامله گر را تضمین نمایند. در عجیب بودن معام ...
دوره سیستم معاملاتی، ابزار موفقیت یک معامله گر با محمود حسینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط محمود حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سیستم معاملاتی، ابزار موفقیت یک معامله گر با محمود حسینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی