اطلاعات دوره
فیلم آموزشی معامله گر نابغه (طراحی سیستم معاملاتی) با مسلم محسنی
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی معامله گر نابغه (طراحی سیستم معاملاتی) با مسلم محسنی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:مسلم محسنی0
  • زمان:1 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی سیستم معاملاتی بهترین سیستم معاملاتی در دنیا وجود ندارد اما بهترین سیستم معاملاتی متناسب با شخصیت شما، قابل طراحی‌ است. سیستم مدیریت معامله یک شخص صبور با یک شخص عجول خیلی متفاوت است. هیچ کدام از این دو نفر با سیستم دیگری راحت نیست. تمام این مقدمات را گفتم تا عرض کنم که دنبال کپی کردن سیستم معاملاتی دیگران نباشید. اگر همچنان دنبال کپی کردن هستید، شما در مسیر اشتباهی قرار دارید. چالش شما باید طراحی سیستم خودتان باشد. در این دوره چه چیزی تدریس می‌شود؟ شما در این مینی دوره، یاد می‌گیرید که چطور یک سیستم معاملاتی را به صورت اصولی طراحی کنید. همین‌طور ثبت گزارشات و ژورنال‌نویسی را به صورت تخصصی آموزش می‌بینید و کار با ابزارهای حرفه‌ ای برای ژورنال نویسی و گزارش گیری را آموزش می‌ دهیم. در پایان هم نحوه بهبود سیستم معاملاتی و همین طور شخصی سازی را توضیح خواهیم داد. دراین دوره به طور اختصاصی به مراحل 9 گانه طراحی و خلق یک سیستم معاملاتی که شامل موراد زیر است پرداخته می شود: واچ لیست قوانین تحلیل گری ستاپ های معاملاتی مدیریت سرمایه قوانین ورود قوانین خروج قوانین روانشناسی ژورنال نویسی بهبود سیستم این دوره برای چه افرادی مناسب است؟ این دوره هم برای افراد تازه کار و هم افراد حرفه‌ ای مناسب است. افراد تازه کار با دیدن این دوره، مسیر درست را یاد می گیرند و برای حرکت در مسیر معامله گری، نقشه راه درستی را خواهند داشت. افراد حرفه ای هم با دیدن این دوره، ضعف های خود را در معامله گری پیدا می کند و با برنامه ریزی صحیح جهت برطرف کردن این نقاط ضعف، اقدام می کند.     جلسه اول ۱۹ دقیقه لینک : نمایش حجم: ۱۹ مگابایت زمان: ۱۹ دقیقه جلسه دوم ۲۰ دقیقه ...
دوره فیلم آموزشی معامله گر نابغه (طراحی سیستم معاملاتی) با مسلم محسنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط مسلم محسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی معامله گر نابغه (طراحی سیستم معاملاتی) با مسلم محسنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی