اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبينار مهارت های فن بیان در ارتباطات روزمره
مسیر آموزشی

وبينار مهارت های فن بیان در ارتباطات روزمره

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این وبینار قصد داریم دو موضوع بسیار مهم را با هم ترکیب کنیم: خوب صحبت کردن + صحبتِ خوب کردن = فن بیان موثر در ارتباطات روزمره. به این معنی که ما مهارت‌هایی را می‌آموزیم که در زندگی روزمره خود (چه در زندگی شخصی، چه در محیط کار) بتوانیم از آنها بهره ببریم و کاری کنیم که اثرگذاری بسیار بیشتری نسبت به سایرین داشته باشیم. در این وبینار، مطالبی را می‌آموزیم که در دوران تحصیل در مدرسه و دانشگاه نیاموختیم اما از بسیاری از مواردی که در مدرسه و دانشگاه یاد گرفتیم کاربردی‌تر و مفید‌تر است.   سوالات متداول آیا با شرکت در این وبینار همه این مطالب را در حد اعلا خواهیم آموخت؟ اگر بخواهم به شما حقیقت را بگویم باید بگویم که خیر! آنچه در این وبینار به شما ارائه می‌شود، نقشه‌ای کاربردی است که شما با داشتن آن و اجرای تمارین آن می‌توانید رشد بالایی داشته باشید. وگرنه با صرف شرکت در این وبینار تغییری در هیچ کسی رخ نمی‌دهد. تمرین است که ما را کامل می‌کند.   آیا مطالب این وبینار با سایر دوره‌های وبسایت Bahrampoor.com همپوشانی دارد؟ خیر! اغلب صحبت‌ها برای اولین بار ارائه می‌شوند اما حدود 20 درصد از آنها از برخی از محصولات دیگر انتخاب شده‌اند.
دوره وبينار مهارت های فن بیان در ارتباطات روزمره دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد پیام بهرام پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبينار مهارت های فن بیان در ارتباطات روزمره را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی