اطلاعات دوره
وبینار رایگان فن بیان و سخنوری
مسیر آموزشی

وبینار رایگان فن بیان و سخنوری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این وبینار در مورد مهارتهای فن بیان و سخنوری مطالب ارزشمندی ارائه خواهد شد، که به شما کمک خواهد کرد که ارائه بهتری داشته باشید. مهارتهای فن بیان جز یکی ار مهمترین مهارتهایی است که هر فردی باید آن را داشته باشد. ضرورت فن بیان : اگر دانشجو هستید برای ارائه های دانشجویی و کنفرانس ها باید مهارت فن بیان و سخنوری رو آموزش دیده باشید تا بتوانید یک ارائه‌ی خوبی داشته باشید. اگر کارمند هستید برای داشتن ارتباط خوب با مدیر و همکاران نیاز به فن بیان و آداب معاشرت دارید. اگر پدر یا مادر هستید برای ارتباط موثر با فرزند و همسر خود نیاز به فن بیان و مهارت های ارتباطی دارید. اگر فروشنده هستید برای فروش بیشتر نیاز به مهارتهای فن بیان در برخورد با مشتری دارید
دوره وبینار رایگان فن بیان و سخنوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط یاسر حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان فن بیان و سخنوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی