اطلاعات دوره
وبینار 11 اشتباه بزرگ در سخنرانی
مسیر آموزشی

وبینار 11 اشتباه بزرگ در سخنرانی

6,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 6,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:یاسر کشاورزی0
  • زمان:1 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شده تا حالا در یک جلسه شرکت کرده و به دلیل هنر نمایی های سخنران گیج و سردرگم و خسته از آن جلسه بیرون رفته باشید ؟ اما در مقابل ممکن است در یک جلسه دیگر کاملا راضی و با اطلاعات آمرزنده و به طور کلی دست پر بیرون رفته باشید . مطمعنا همه ما از اجرای یک سخنرانی هدفی داریم و بخش زیادی از این هدف رضایت مخاطبان است و اگر این اتفاق نیفتد به هدف اصلی و بزرگتر خودمان نخواهیم رسید در نتیجه باید مراقب باشیم تا اشتباهاتی را که ممکن است ما را از هدفمان دور کند انجام ندهیم . در این وبینار در مورد 11 اشتباه بزرگ و متداول صحبت می کنیم که ممکن است اغلب ما در یک سخنرانی این اشتباهات را انجام دهیم و با جلوگیری از انجام دادن انها می توانیم یک سخنرانی قدرتمند و قابل قبول داشته باشیم .
دوره وبینار 11 اشتباه بزرگ در سخنرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط یاسر کشاورزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 6,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار 11 اشتباه بزرگ در سخنرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی