اطلاعات دوره
وبینار VIP نقشه کشی ذهنی
مسیر آموزشی

وبینار VIP نقشه کشی ذهنی

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:امیر اسحاقی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در عصر جدید اکثر افراد دنبال موفقیت های زیادی برای زندگی خود و سازمان خود هستند اما تعداد کمی از آنها به موفقیت می رسند به این دلیل که با روش های قدیمی و سنتی می خواهند نتایح متفاوتی بگیرند که امکان پذیر نیست. اگر میخواهید  به فراتر از آن چیزی که الان هستید دست پیدا کنید باید فراتر از الان فکر کنی و تلاش کنی اگر تلاش کنی طرز فکر خودتو تغییر بدی اعمال و رفتار شما هم در طول زمان تغییر پیدا می کند. یکی از روش های موفقیت و رشد کردن آموزش دیدن و مطالعه است روش های زیادی در دنیا در حال آموزش است که می تواند تاثیر زیادی در رشد شما داشته باشد یکی از این روش ها نقشه کشی ذهنی می باشد. با این روش شما میتوانید سرعت موفقیت و رشد خود را به سرعت افزایش دهید  در وبینار نقشه کشی ذهنی جمعه هشتم فروردین ماه ساعت 17 بطور کامل روش نقشه کشی ذهنی را آموزش میدهیم تا بتوانید سرعت رشد خود را از لحاظ مالی و موفقیت های شخصی افزایش دهید. در ایام قرطینه بهترین فرصت است که روش نقشه کشی ذهنی را آموزش ببینید تا سال جدید را متفاوت تر شروع کنید و موفقیت های بیشتری را تجریه کنید.
دوره وبینار VIP نقشه کشی ذهنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط امیر اسحاقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار VIP نقشه کشی ذهنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی