اطلاعات دوره
وبینار آشنایی با دنیای علوم و فناوری نانو
مسیر آموزشی

وبینار آشنایی با دنیای علوم و فناوری نانو

39,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 39,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

  هر کجا، هر زمان، یادگیری آکادمی اینفوگرام با همکاری جمعی از مدرسان، متخصصان، مراکز آموزشی و کارآفرینان با توجه به شرایط کنونی کشور اقدام به برگزاری مجموعه آموزش غیرحضوری به صورت «وبینار» کرده است. این مجموعه با هدف توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه، در مسیر مسئولیت اجتماعی آکادمی اینفوگرام و همراهان، به صورت «رایگان» از 12 اسفند 98 تا 2 خرداد 99 در سه فاز برگزار شده است.. این وبینار یکی از برنامه‌های کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» بوده که به صورت رایگان برگزار شده است. ویدیوی ضبط ‌شده وبینار برای جبران بخشی از هزینه‌های این کمپین و با هماهنگی مدرس با پرداخت مبلغ آن قابل مشاهده است.
دوره وبینار آشنایی با دنیای علوم و فناوری نانو دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط شبنم آفاقی سرای مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آشنایی با دنیای علوم و فناوری نانو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی