اطلاعات دوره
وبینار آموزش اصول سس، درسینگ و مرینید
مسیر آموزشی

وبینار آموزش اصول سس، درسینگ و مرینید

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

غذا در سراسر دنیا اولین تفریح روزانه محسوب می‌شود پس شغلی که در این راستا باشد مسلما در هر شرایطی مورد نیاز است. ذائقه ما انسان‌ها رفته رفته با پیشرفت بشریت هم پیشرفت کرده و خوش سلیقه‌تر شده است... انسانها دیگر سبزیجات و گوشت را با طعم خام مواد اولیه  نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند با تجربه طعمی لذیذ تر تفریح لذت بخش تری برای خود داشته باشند.یک راه میانبر برای رسیدن به این تجربه استفاده از انواع سس ،درسینگ و مرینید است که چشیدن هر غذای غیر قابل خوردن را هم لذت بخش می‌کند. پس با فراگیری این مبحث شیرین از آشپزی می‌توانید متفاوت از سایر رقبا در این بازار هیجان انگیز فعالیت داشته باشید و درآمد بالایی را در این اوضاع بد اقتصادی بدست بیاورید. این وبینار مناسب عزیزانی است که در آشپزخانه‌های صنعتی مشغول به کارند و یا عزیزانی که علاقمند به آشپزی و تجربه طعم های جدید و هیجان انگیز هستند، عزیزان کنجکاوی که میخواهند روش درست کردن سس‌های رستورانی و صنعتی را بدانند و در آخر مخصوص عزیزانی که می‌خواهند طعم مخصوص خودشان را خلق کنند و آشپزی متفاوتی داشته باشند.      
دوره وبینار آموزش اصول سس، درسینگ و مرینید دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط نگین نورخدایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزش اصول سس، درسینگ و مرینید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی