اطلاعات دوره
وبینار آموزش طراحی سایت به زبان ساده (عملی)
مسیر آموزشی

وبینار آموزش طراحی سایت به زبان ساده (عملی)

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:پویا حیاتی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره شامل کلیه مباحثی می باشد که شما برای طراحی و انتشار یک سایت نیاز دارید. تمام نکات به طور کامل مطرح می شود تا به صورت کاملا کاربردی و عملی بتوانید در این حوزه وارد شوید. این دوره کاملا کاربردی و برای کسانی که هیچ دانش برنامه نویسی نیز ندارند قابل استفاده می باشد. این دوره هیچ پیش نیازی ندارد. چه فایل هایی به ثبت نام کنندگان ارائه می شود 1. فایل قالب های برتر دنیا به ارزش بیش از 200.000 تومان 2. فایل افزونه های حرفه ای وردپرس به ارزش بیش از 100.000 تومان 3. فیلم های آموزش تکمیلی با توضیحات بسیار کامل که نیاز شما را از هر جهت برآورده می سازد 4. سایر فایل ها و کدهای لازم برای ایجاد سایت 5. فایل پرزنت وبینار   درباره مدرس پویا حیاتی بیش از 10 سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی سایت و اپ مشغول به فعالیت می باشد که خلاصه ای از رزومه مدرس به شرح زیر می باشد : طراحی بیش از 70 سایت شرکتی، فروشگاه و شخصی (فارسی و انگلیسی) طراحی بیش از 10 اپلیکیشن اندرویدی (موجود در گوگل پلی و کافه بازار) پشتیبانی فنی و امنیتی بیش از 30 سایت مشاور سئو و بهینه سازی بیش از 10 سایت
دوره وبینار آموزش طراحی سایت به زبان ساده (عملی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط پویا حیاتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزش طراحی سایت به زبان ساده (عملی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی