اطلاعات دوره
وبینار آموزشی نقشه ذهنی(مایند مپ)
مسیر آموزشی

وبینار آموزشی نقشه ذهنی(مایند مپ)

9,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 9,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:سعیده قواسی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مایند مپ یا نقشه ی ذهنی یکی از بهترین تکنیک‌های یادگیری در جهان است که توسط تونی بوزان در کشورآمریکا ارائه شده است . ترسیم نقشه ی ذهنی کمک میکند تا سالیان زیادی مطالب را با ساختار منظم و چهارچوب معین در ذهن خود تثبیت کنید تا هرگز فراموش نشود. نقشه ذهنی، نوعی خلاصه برداری یا شکل دادن فکرها و ایده ها یه شکل نمودار درختی است که به شفاف تر شدن ایده‌ها، به آموزش بهتر، به یادداشت برداری سریع تر و انتقال بهتر مطالب کمک میکند. عناصر یک مایند مپ ، برای سازماندهی ایده‌ها و افکار به کار گرفته می‌شوند و بر اساس اهمیت مطالب در قالب شاخه‌ها و گروه‌های مختلف قرار میگیرند.   چرا باید از روش نقشه ذهنی استفاده کنیم؟ این روش به شما کمک میکند که با استفاده از آن با زبان حافظه تان آشنا شوید و یاد بگیرید از این به بعد چطور کتاب‌های درسی را مرور کنید تا بهتر در ذهنتان باقی بماند. از مهمترین کاربردهای این روش میتوان به خلاصه نویسی کتاب‌ها و جزوات آموزشی، یادگیری بهتر دروس، طبقه بندی ذهن، برنامه ریزی و هدف گذاری اصولی، ایجاد ارتباط بهتر بین موضوعات، ساختاردهی به اطلاعات و دیگر موارد اشاره کرد.. اگر میخواهید این روش را به ساده ترین و کامل ترین شکل، در یک جلسه آموزشی بیاموزید، همراه ما باشید. این یک سرمایه گذاری شخصی است که میتواند زندگی و نحوه مطالعه و فکر کردن و ایده پردازی شما را دگرگون کند. مدرس دوره : سعیده قواسی  کارشناس ارشد زبان شناسی از دانشگاه تهران مدرس بیش از 32 دوره مهارت های مطالعه و تندخوانی مدرس نقشه ذهنی با رویکرد علمی و تجربه بالا   هزینه سرمایه گذاری: هزینه سرمایه گذاری با تخفیف در این رویداد تا تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1399 تنها با مبلغ  29 هزار تومان میباشد.  سرمایه گذاری شخصی شما در این وبینار به قیمت دو یا سه  خودکار بسیار معمولی است. اما اثر گذاری بر کل ابعاد زندگی شما و خصوصا نحوه فکر شما دارد. 
دوره وبینار آموزشی نقشه ذهنی(مایند مپ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط سعیده قواسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزشی نقشه ذهنی(مایند مپ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی