اطلاعات دوره
وبینار کمپین فروش در اینستاگرام
مسیر آموزشی

وبینار کمپین فروش در اینستاگرام

59,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 59,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:رضا اسکندری3.9
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تا حالا فکر کردین چرا اکثر کسب و کارهای کوچیک خیلی زود شکست میخورن؟ یا فکر کردین چرا بعضی کسب و کارها توی یک حوزه همون کارها رو انجام میدن اما فروش خیلی خیلی بالاتری دارن؟ تا حالا شده به این فکر کرنین که روش های فروش فعلی شما در اینستاگرام، خیلی جواب نمیده و دنبال یه روش بهتر باشین؟ اولین کمپین اینستاگرامی من دو سال قبل وقتی برای اولین بار واسه یکی از مشتری هام، در اینستاگرام یک کمپین فروش راه اندازی کردم، متوجه قدرت کمپین شدم و فهمیدم خیلی از کسب و کارهایی که کمپین فروش ندارن، فقط از 10 درصد پتانسیل و قدرت پولسازی کسب و کارشون استفاده میکنن و 90 درصد اون رو رها کردن.   چرا کمپین مهمه؟ همه ی ما هر روز با تبلیغات مختلفی روبرو میشیم و کمپین های زیادی برای جلب توجه ما در حال برگزاری هستن، اما ما به کمپینی توجه میکنیم که برامون ارزش قائل بشه و حس کنیم بهمون اهمیت میده، درسته؟ اما حالا کافیه برید اینستاگرام خودتون رو باز کنین و چندتا از پیج هایی که کار فروش محصول انجام میدن رو ببینین، این پیج ها چطور محصولات خودشون رو میفروشن؟  احتمالا عکس یا استوری میذارن و میگن ما فلان تخفیف رو داریم و بعدش هم یه تعدادی از فالوورها ازش خرید میکنن. اما بد نیست بدونین این روش دیگه مثل قبل جواب نمیده و در حال نابود شدنه، پس راه حلش چیه؟ راه حلش اینه که ما کم کم مخاطبان احتمالی خودمون رو به محصول یا خدماتمون علاقمند کنیم و کاری کنیم که اونا خودشون سراغ محصول ما بیان و اینکار تنها با کمپین امکان پذیره. با کمپین شما میتونین علاقه افراد رو افزایش بدین و کاری کنین که اونا تشنه محصول شما بشن و احساس نیاز کنن و از خرید محصول شما لذت ببرن.   کمپین برای فروش نیست، بلکه برای فروش سریعه... کمپین فروش، به ما این امکان رو میده که توی مثلا 1 هفته، اندازه یک یا چند ماه درآمد ایجاد کنیم. مثلا من توی اولین کمپینی که برای مشتری خودم برگزار کردم، توی یک هفته تونستم بیشتر از 50 میلیون تومان درآمد ایجاد کنم و این یعنی فروش چند ماه اون مجموعه. یا مثلا همین یک ماه قبل برای یکی از مشتری های خودم یک کمپین طراحی کردم که توی اون کمپین، فقط یک محصول 19 هزار تومانی رو برای فروش قرار دادیم تا بتونیم کمپین رو تست کنیم، اما همین محصول 19 هزار تومان توی یک هفته 2 میلیون و 800 هزار تومان فروش ایجاد کرد که این درآمد واقعا برای اون مشتری من لذت بخش بود.   کمپین فروش به درد چه کسب و کارهایی میخوره؟ کمپین فروش برای هر نوع کسب و کاری میتونه مفید باشه و فروش ایجاد کنه، فرقی نمیکنه کار شما فروش لوازم آرایشی باشه یا فروش خدمات طراحی سایت و...، میتونین برای افزایش فروش خودتون، از کمپین فروش استفاده کنین. البته این نکته رو باید بگم که برای برگزاری کمپین فروش توی پیج اینستاگرام خودتون، حتما باید یک تعدادی مخاطب فعال داشته باشین تا بتونین نتیجه رو بسنجین و کمپین خودتون رو گسترش بدین.   در این وبینار قراره چی یاد بگیرین؟ در این وبینار قراره من یک فرمول بهتون بدم که با استفاده از اون بتونین یک کمپین ویدئویی 9 مرحله ای در پیج اینستاگرام خودتون برگزار کنین که با استفاده از این کمپین قدرتمند، میتونین محصولی رو در اینستاگرام بفروشین. در هر مرحله از این کمپین، من بهتون مثال هایی رو میگم که بتونین با استفاده از اونها و ربط اون مثال ها به کسب و کار خودتون، کمپین حرفه ای تری برای کسب و کارتون طراحی کنین.      
دوره وبینار کمپین فروش در اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط رضا اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کمپین فروش در اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی