اطلاعات دوره
آموزش اصول پایگاه داده و SQL Server
مسیر آموزشی

آموزش اصول پایگاه داده و SQL Server

773,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 773,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: چطور یک بانک اطلاعاتی را طراحی کرده بانک‌­های اطلاعاتی SQL Server چگونه کار کنید کلیات و تعاریف اولیه آموزشی این دوره یادگیری کاربردی و عملی مفاهیم مربوط به SQL Server ارتباط برقرار کردن با داده­‌های بانک اطلاعاتی SQL Server نوشتن کوئری‌های مختلف کار با داده‌ها و نحوه پردازش آن‌ها برنامه‌نویسی و مباحث پیشرفته آن برنامه‌نویسی T-SQL
دوره آموزش اصول پایگاه داده و SQL Server دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمیدرضا صادقیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 773,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول پایگاه داده و SQL Server را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

اصلا نحوه ارایه خوب نبود خیلی کند پیش میره بیان جالب نبود و توضیحات بی مورد هم زیاد بود بدرد من نخورد اخرش نفهمیدیم چی شد (ای کاش جادی یه دوره sql میزاشت تسلط تدرسی انلاین جادی خوبه)

یاسمین

اصلا پیشنهاد نمیشه جای اینکه کار انجام بدن فقط هی توضیح اضافی باید ۴ فصل بیای جلو تا یه دیتا بیس تشکیل بدی به شدت حوصله سربر و غیر کاربردی

محمدسعید

سلام وقتتون بخیر دوره خوبی بود منتهی چند تا نکته بنظر اومد که بگم برای بهبود دوره اول اینکه تمارین و پروژه ها خیلی کلی تعریف شده اند و باعث ایجاد سردرگمی برای دانش پژوهش میود و با تعریف شرح و آوردن مثال ( در صورت امکان) خیلی به افزایش درک دانش پژوهش کمک میکنند دوم اینکه توضیحات مربوط به بخش اخر که نوشتن کوئری هست خیلی کلی و کم بود و خیلی بهتر بود اگر توضیحات بیشتری روی سینتکس ها میدادن و منظم تر گفته میشد. در آخر لطفا دوره پیشرفته که مربوط به کوئری نوشتن و کارهای عملی تر میشود را ضبط کنید و در سایت قرار بدهید با تشکر

نیما

دوره بسیار عالی بود ممنونم

رضا

من با انتظار زیاد این دوره رو خرید کردم ولی اصلا خوب نبود. به این دوره شما پروژه محور میگید؟ واقعا به این آموزش ها نباید هزینه کرد. دوره های رایگاه پایگاه داده در این سایت خیلی بهتر از این بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی