اطلاعات دوره
وبینار اصلا چرا میخوای زنده بمونی؟
مسیر آموزشی

وبینار اصلا چرا میخوای زنده بمونی؟

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شاید، یکی از بزرگترین رسالت­‌های ما در دنیا که اکثرا از آن فراری هستیم، رسالت بزرگی است به نام مواجهه با خودمان. ما اکثر مواقع از اینکه با خودمان روبرو شویم به شدت می­ترسیم.   شاید شما هم در بین اطرافیان خود، این قبیل افراد را می‌­شناسید. افرادی که وقتی می­‌خواهی آن‌ها را با خودشان روبرو کنی، حال‌شان بسیار بد می­‌شود، که حاضر هستند برای اینکه کسی متوجه نشود که آن‌ها چه تیپ و شخصیتی دارند، زمین و زمان را به هم بدوزند، اختلافات بزرگ ایجاد نمایند ولی اجازه ندهند کسی متوجه شود که در درون آن‌ها چه می­‌گذرد. اما مسئله این است: این، تنها به مقاومت ما بستگی ندارد، ما هر آن‌چیزی که می­‌شویم، بعد از مدتی انگار بر پیشانی ما نوشته می­‌شود! موفق میدان آن کسی است که می‌­تواند با خودش مواجه بشود. کسی که بلد نیست با خودش مواجه شود یا می­‌ترسد با خودش روبرو شود، آن فرد غافل است. هر چه قدر که خصوصیات بد خودش را می­‌خواهد پنهان نماید، همان را بزرگتر می­‌کند!
دوره وبینار اصلا چرا میخوای زنده بمونی؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط احمد نوری،مجتبی اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار اصلا چرا میخوای زنده بمونی؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی