اطلاعات دوره
وبینار رایگان چرا نرم افزار مایکروسافت CRM؟
مسیر آموزشی

وبینار رایگان چرا نرم افزار مایکروسافت CRM؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Microsoft Dynamics CRM ابزاری مناسب برای سازمان ها و شرکت ها است. با استفاده از Microsoft Dynamics CRM اطلاعات مشتریان یا مخاطبان سازمان، به صورت کامل و یکپارچه در اختیار قرار میگیرد. برای داشتن یک سازمان مشتری مدار، نیازمند داشتن دید 360 درجه از اطلاعات مخاطبان یا مشتریان است تا بتوان حداکثر رضایت را تأمین کرد و این مهم فقط از طریق ابزاری قدرتمند و انعطاف پذیر مانند Microsoft Dynamics CRM امکان پذیر است. نرم افزار Microsoft Dynamics CRM با زیرساختی بسیار منعطف، توانایی تطبیق با نیازمندیهای تمامی سازمانها یا شرکتها را داشته و میتواند خود را با خواسته های آنها همسان سازد. با قابلیتهای بسیار مفید و قدرتمند مدیریتی که در این نرم افزار وجود دارد، در بنگاه های اقتصادی با کاهش هزینه ها تا سرحد ممکن، بازگشت سرمایه تسریع خواهد شد. برای تأمین نیاز بخش های داخلی یک شرکت کوچک یا سازمان های بسیار بزرگ و حتی مراکز بین المللی، باید عملکردی یکپارچه و تحت کنترل داشت که این ابزار به همین منظور پیشنهاد می شود. مخاطبان وبینار: کارشناسانی که می خواهند در بخش های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش به دانش روز مجهز شوند و یا با نرم افزارهای سی آر ام کار کنند. دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می خواهند با دانش روز و راهکار مدرن سی آر ام آشنا شوند و شغل خود را از بازار کار سی آر ام انتخاب کنند. به ویژه اگر از رشته های مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و مدیریت باشند
دوره وبینار رایگان چرا نرم افزار مایکروسافت CRM؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس رامتین مهدیقلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان چرا نرم افزار مایکروسافت CRM؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی