اطلاعات دوره
وبینار اصول بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجو
مسیر آموزشی

وبینار اصول بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجو

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:حامد وثوقی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم. اهداف سئو چیست؟ هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد. بعد از اينکه سئو براي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است. حال در این دوره خواهیم دید که اصول بهینه سازی سایت چگونه است.  
دوره وبینار اصول بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجو دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حامد وثوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار اصول بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های متفرقه سراسر اینترنت را در صفحه متفرقه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی