اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمزارزها
مسیر آموزشی

وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمزارزها

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فناوری زنجیره بلوک، امکان نوینی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های متهورانه فناوری اطلاعات فراهم کرده است. در این روش، با الگوریتمی ریاضی و بر بستر شبکه‌ای نامتمرکز از کامپیوترها، توکن (Token) مرتبط با خدمت عرضه می‌شود. به عبارت دیگر، بخشی از یک منبع قابل اندازه‌گیری  و محدود مرتبط با خدمت، به صورت پیش فروش عرضه می‌شود. این روش جذب سرمایه در جولای 2013 برای اولین بار توسط Master coin مورد استفاده قرار گرفت. اما در سال 2017 به صورت گسترده مورد استقبال مردم قرار گرفت.  به طوری که حجم سرمایه جذب شده به این روش به چهار میلیارد دلار رسید که این مقدار حدود چهل برابر آن در سال 2016 بود و این حجم سرمایه معادل دو درصد حجم سرمایه‌ای بود که با روش‌ عرضه اولیه سهام(IPO)، در بازار بین‌المللی مالی جذب شده بود. در کشور ما نیز سرمایه زیادی توسط افراد مختلف در این بازار سرمایه گذاری شده است و افراد بیشتری به طور مداوم علاقه مند مشارکت می‌شوند. در این وبینار به صورت مختصر درباره این بازار صحبت می کنیم و درباره ریسک‌های سیستماتیک  بازار و انواع دارایی های دیجیتالی که در این بازار خرید و فروش می شود گفتگو می کنیم مخاطبان وبینار افراد علاقه مند به فناوری زنجیره بلوک (Blockchain) افراد علاقه‌مند به شیوه‌های جدید سرمایه‌گذاری فارغ التحصیلان و دانشجویان علاقمند همچنین برای ثبت نام در پکیج شش وبیناری هفته فینتکی به ارزش 200 هزار تومان به لینک زیر مراجعه کنید: پکیج شش وبیناری هفته فینتکی   شش وبینار هفته فینتک: وبینار همه چیز درباره فینتک وبینار مدل کسب و کار در ارزش رمزارزها وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمزارزها وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA) وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند وبینار خلق ایده‌های استارتاپی فینتک
دوره وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمزارزها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط بشیر بخشنده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمزارزها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی