اطلاعات دوره
وبینار تخته گاز در بزرگراه اپلیکیشن ها
مسیر آموزشی

وبینار تخته گاز در بزرگراه اپلیکیشن ها

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:امیر درجه0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این روزها حسابی بحث اپلیکیشن های موبایل داغ هست و تقریبا هر کسی دلش می خواد که بتونه وارد این دنیای جذاب بشه، اما خب ورود به این دنیا ساده هم نیست! جزئیات خیلی زیادی وجود دارن که برای داشتن یک اپ موفق باید مد نظر قرار بگیرن، در این وبینار می خوایم این جزئیات رو به صورت طبقه بندی شده از ابتدا تا زمانی که اپ در مسیر قرار می گیره براتون بگم. جزئیاتی که برای ساخت یک اپ موفق و قراردادن اون در مسیر موفقیت نیاز دارید بدونید را من در 3 مرحله زیر دسته بندی کردم که توی وبینار قرار هست این مراحل را با جزئیات براتون بگم. قبل از ساخت اپ، قطعاً شما یک ایده ای دارید که با استفاده از ابزارهایی مثل بوم کسب و کار و تحلیل های خودتون به این نتیجه رسیدید که برای به نتیجه رسوندن این ایده نیاز به یک اپ دارید. خب حالا زمان این می رسه که اپ رو بسازید. اما چنتا سوال اساسی هست که باید بتونید خوب اونها را جواب بدید اپ رو برون سپاری کنم یا خودم یه تیم تشکیل بدم؟ با چه تکنولوژی اپ رو بسازم که برای کارم مناسب باشه؟ و .... در زمان ساخت اپ، خیلی مهمه تیمی که داره براتون اپ رو می سازه به صورت اصولی کار کنه و در هر مرحله از کار مطمئن باشید که نیازهاتون رو تشخیص می ده و کار رو دقیقاً بر اساس نیاز شما پیش می بره و از همه مهمتر سیستم رو طوری طراحی می کنه که در آینده قابلیت توسعه بالایی داشته باشه. توی این قسمت هم سعی می کنم تمامی جزئیات مربوط به فاز ساخت رو براتون شرح بدم. بعد از ساخت اپ، باید اپ با روش های اصولی تست بشه و بعدش نوبت می رسه به اینکه برای اپتون کاربر جذب کنید که خود موبایل مارکتینگ داستانی داره برای خودش که سعی می کنم به صورت کلی مفاهیم اصلیش رو براتون شرح بدم. مخاطبان: علاقه مندان ساخت اپلیکیشن های موبایل برنامه نویسان دیجیتال مارکترها صاحبان کسب و کارها
دوره وبینار تخته گاز در بزرگراه اپلیکیشن ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط امیر درجه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تخته گاز در بزرگراه اپلیکیشن ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی