اطلاعات دوره
وبینار تدوین استراتژی محتوا، بازاریابی محتوایی، اصولی و متمایز!
مسیر آموزشی

وبینار تدوین استراتژی محتوا، بازاریابی محتوایی، اصولی و متمایز!

82,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 82,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:هادی مرادی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

محتوا پادشاه است. جمله معروفی که بسیار شنیده ایم اما این پادشاه تحت چه شرایطی پادشاهی میکند؟ اسلوب و چارچوبی که لازم است تا محتوای شما، اعم از متنی، تصویری، ویدئویی و حتی صوتی در آن قرار گیرد تا اثرگذاری قابل قبولی داشته باشد، یکپارچگی اش بیاد ماندن را به ارمغان آورد، با شخصیت برند شما همسو باشد.استراتژی محتوایی این مهم را برای کسب و کارها محقق ساخته و بازاریابی محتوایی که بصرفه ترین ابزار بازاریابی دیجیتال است، به اهرمی کلیدی برای رشد کسب و کار تبدیل می شود. مخاطبان وبینار: کارآموزان و کارشناسان بازاریابی دیجیتال کارشناسان و کارآموزان محتوا کپی رایترها و تولید کنندگان محتوا مدیران و سرپرستان بازاریابی و بازاریابی دیجیتال با تدریس هادی مرادی مدیر بازاریابی لندو و بنیانگذار رسانه دی ام برد
دوره وبینار تدوین استراتژی محتوا، بازاریابی محتوایی، اصولی و متمایز! دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط هادی مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 82,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تدوین استراتژی محتوا، بازاریابی محتوایی، اصولی و متمایز! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی