اطلاعات دوره
دوره آموزش ریاضی عمومی 2
مسیر آموزشی

دوره آموزش ریاضی عمومی 2

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: آموزش مباحث ریاضی عمومی ٢ آماده سازی دانشجو برای امتحان پایان ترم آموزش کلیه مباحث ریاضی عمومی 2 آموزش ریاضی عمومی ٢ به زبان ساده
دوره دوره آموزش ریاضی عمومی 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سینا ولی زاده، محسن خاکی و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش ریاضی عمومی 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

تصویر خیلی دور است. صدا هم خیلی خوب نیست.

نیلوفر

اگر چه استاد خوب باشن ولی کیفیت تصویر و صدا دور بودن صفحه !!! سرو صدای دانشجویان اصلا قابل درک نمیکنه مسئله رو از مکتب خونه تعجب میکنم بالت ارائه چنین دوره ای.....در اخر هم امیدوارم که خود استاد اطلاع داشته باشن دارن از زمان و تدریسشون فیلم میگیرن و اینجا اپلود میشه

حمید

با سلام همانطور که برخی از دوستان اشاره کردند کیفیت تصویر و صدا اصلاً خوب نبود. به نظر من این دوره بیشتر برای بچه های رشته ریاضی مناسب است و یا کسانی که قبلاً ریاضی 2 را گذرانده اند و حالا وقت اضافی خود را می خواهند کمی مفهومی به ارتباط جبر و هندسه بپردازند میتواند مفید باشد. برای سایر رشته ها به نظر من وقت تلف کردن است. من دوازده جلسه را دیدم ولی بی خیال شدم. با توجه به طولانی بودن این دوره (41 جلسه) و مشکلات یادشده به نظرم انتخاب این دوره به صرفه نیست.

کاربر مکتب‌خونه

سلام،خیلی ممنونم از سایت خوبتون. خیلی به یادگیری این درس کمک میکنه. من با اینکه توی این درس مهارت لازم رو داشتم ولی هیچ وقت عمیق و مفهومی یادش نگرفته بودم و از تدریس دکتر شهشهانی واقعا لذت بردم. متاسفانه کیفیت صدا خیلی بد بود و به زحمت با بالا پایین کردن فیلترهای صوتی vlc ،تونستم بشنوم. قسمت هایی هم بود که اصلا صدا رو نمی شنویدم. به هر حال خیلی ازتون ممنون میشیم ارشیو مکتبخونه کاملتر شه و کیفیت تصویر و صدا بهتر بشه. علاوه به توجه به کیفیت صدا و تصویر در هنگام ضبط،میشه بعد از پخش با فیلترهای تصویر و صوت ساده مثلافیلترهای Vlc، کمی کیفیت رو بهتر کنید و بعد در سایت قرار بدین.

کاربر مکتب‌خونه

خیلی آموزش خوب و جذابی بود لطفا بخش پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین دانشجویان و اساتید در نظر بگیری تا اشکالات پر تکرار حل شود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی