اطلاعات دوره
وبینار تکنیک های آمایش ژنتیک برند
مسیر آموزشی

وبینار تکنیک های آمایش ژنتیک برند

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همان طور که انسان دارای ژن است و این ژن در تک تک سلول های انسان نمود پیدا می کند و در کل یکپارچگی به آن می بخشد، در امر برندسازی نیز تا زمانی که ژنتیک درستی طراحی نگردد و در عناصر برند تزریق نگردد نمی توان انتظار داشت که آن برند، جان مایه ای قوی داشته باشد. در واقع این ژن برند است که آن جسم جمادی و بی جان را روح و روان می بخشد وبه آن توانایی می دهد تا با انسان ارتباط برقرار کند. در یک کلام می توان گفت <<برند بدون ژنتیک >> یک پارادوکس است و تا زمانی که به این مسئله در ساخت یک برند به درستی پرداخته نشود برندی با قوت پا نخواهد گرفت. بدین منظور مجموعه برند تک و وبسایت ایـ سمینار وبیناری مشترک تحت عنوان تکنیک های آمایش ژنتیک برند برای شما عزیزان طراحی کرده اند تا شما را با تکنیک های آمایش برند آشنا سازند. این دوره بصورت اینترنتی و زنده برگزار میشه - پس مهم نیست شما کجای ایران حتی کجای دنیا هستید. هر جا که هستید فرقی نمی کنه تو خونه، محل کار، ماشین، اتوبوس، مترو و ... اگر اینترنت داشته باشید حتی با گوشی و تبلت هم به راحتی می تونید تو وبینار (سمینار آنلاین) ما حضور داشته باشید. مخاطبان وبینار:     مدیران تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی     کارشناسان برندینگ، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی     دانشجویان، فعالان و علاقمندان به مباحث نوین در زمینه برندینگ و بازاریابی     و همه علاقمندان به برندینگ، ایجاد کسب و کار و توسعه نام و نشان تجاری  
دوره وبینار تکنیک های آمایش ژنتیک برند دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر شهریار شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تکنیک های آمایش ژنتیک برند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی