اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار ده راهکار درآمدزایی از برگزاری وبینار(ویژه مدرسین و سخنرانان)
مسیر آموزشی

وبینار ده راهکار درآمدزایی از برگزاری وبینار(ویژه مدرسین و سخنرانان)

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از راههای درآمد زایی مدرسین و سخنرانان عزیز برگزاری وبینار است اما آیا می دانید همین وبینار را می توان به ده روش  گوناگون به یک منبع درآمد دائمی تبدیل نمود؟ طبیعی است که مدرسین با استراتژی های مختلف به برگزاری وبینار اقدام می کنند اما حتی اگر وبینار آنها رایگان نیز برگزار شود می تواند به یک منبع درآمد دائمی تبدیل شده و به صورت گوناگون از آن برای کسب درآمد استفاده نمایند. در این وبینار به طور کامل این ده روش را تشریح خواهیم کرد و یقین داریم مدرسین عزیز از برخی از این روش ها اطلاع نداشته و تاکنون آن را اجرا نکرده اند،در صورتی که می توانستند با اجرای این روش ها به درآمدهای بسیار خوبی برسند   اگر در مورد این وبینار سوالی دارید با یکی از شماره های 07152855480 و یا 09176858460 تماس حاصل نمایید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.  
دوره وبینار ده راهکار درآمدزایی از برگزاری وبینار(ویژه مدرسین و سخنرانان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ده راهکار درآمدزایی از برگزاری وبینار(ویژه مدرسین و سخنرانان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی